środa, 8 kwietnia 2020

Świąteczne życzenia dla rodziców


Drodzy Rodzice!

W ostatnich tygodniach pojawiło się wielu nowych bohaterów.  Bohaterami są lekarze, ratownicy medyczni, pielęgniarki, salowe. Bohaterami są też wszyscy, którzy pracują dla zaspokajania naszych codziennych potrzeb tak jak listonosze, sprzedawcy, pracownicy zakładu oczyszczania miasta, kurierzy…  Dziękujemy wszystkim bohaterom!  
Nikt nie wspomina jednak o Was.  Dla mnie to również Wy jesteście bohaterami pracując codziennie ze swoimi pociechami w domu, przekazując im wiedzę (z moją skromną pomocą) i wspierając w nauce. Znajdujecie  jeszcze czas na robienie filmów, zdjęć na które czekam z utęsknieniem. Kierujecie do mnie miłe słowa, które dodają mi skrzydeł do pracy. Dziękuję!

Te święta nie będą takie same jak poprzednie, ale nie złe. Znajdźmy czas na odrobinę refleksji nad życiem, rodziną, wiarą.

Wielkanoc to czas otuchy i nadziei.
Czas odradzania się wiary w siłę Chrystusa i drugiego człowieka.
Życzę Wam, aby Święta Wielkanocne
przyniosły radość oraz wzajemną życzliwość.
By stały się źródłem wzmacniania ducha.
Niech Zmartwychwstanie, które niesie odrodzenie,
napełni Nas pokojem i wiarą,
Niech utwierdza naszą wiarę w zwycięstwo dobra nad złem,
życia nad śmiercią, miłości nad nienawiścią.
Niech da siłę w pokonywaniu trudności i pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość...
Wesołego Alleluja!



Tradycje wielkanocne - zwyczaje i tradycje wielkanocne

Elżbieta Żmij

3 komentarze:

  1. Zdrowych, wesołych i spokojnych świąt Wielkanocnych życzy Zosia z rodzicami💐🐓🐔🐣🐤

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za życzenia. Życzę również zdrowych i radosnych świąt Wielkanocnych - Adaś z rodziną 🐣🐣🐣

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych, zdrowych i Błogosławionych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego oraz mokrego Dyngusa, życzy Lenka K.

    OdpowiedzUsuń