wtorek, 28 kwietnia 2020

Lubimy fantazjować


Motto na dziś dla rodziców:




Dzień dobry moje misiaczki!

Na dobry początek piosenka:


                    W takim razie dzisiaj będziemy się dobrze bawić.

Co to jest fantazja-definicja Słownika PWN:
1. «zdolność do wyobrażania sobie czegoś, zwłaszcza zdarzeń lub sytuacji nierealnych» 
2. «wytwór wyobraźni»
3. «skłonność do postępowania w sposób ryzykowny»
4. «dziwne życzenie, które trudno spełnić»
5. «utwór muzyczny o swobodnej budowie, nawiązujący do innych form muzycznych»


Ciasto fantazja

Pewno zastanawiacie się, co ma wspólnego to apetyczne ciasto z dzisiejszym tematem.
  
str.66



Posłuchajcie, potem odpowiedzcie na pytanie 1,2,3:

Już wiesz skąd to zdjęcie ciasta?  
Moje pierwsze ciasto (szarlotka)było tak twarde, że nie dało się jej ukroić. Mój mąż nie chciał mi zrobić przykrości i zjadł. Przeżył. Dzisiaj znajomi chwalą ciasta pieczone przeze mnie. Może nie mam talentu cukiernika, ale cierpliwość i wytrwałość została nagrodzona.

Trening czyni mistrza.

Co ty potrafisz robić dobrze, jakie masz zdolności? Czy udało się odkryć w sobie jakiś talent?-napisz lub narysuj(czekam na zdjęcie)

Teraz masz dwie możliwości:

1. Przeczytaj wiersz pod tytułem "Fantazja"-str.67, odpowiedz na pytanie 1,2, 3.
Wykonaj ćwiczenia 1,2,3,4,5, str.57,58 w niebieskich ćwiczeniach.

                                                  lub

2. Obejrzyj filmik i postępuj zgodnie z poleceniami. Pamiętaj, że możesz go zatrzymać w dowolnym czasie.





ZOBACZ
Fantazja A-Dur:

Wiosna Vivaldi - rysowanie muzyki:

Zobaczcie fragmenty filmu Disneya:

To się nazywa Fantazja!


Teraz schodzimy na ziemię. Matematyka:

Znów masz do wyboru.

Sam pracuj z książkami:


str.28

10 + 9=19
19 -9 =10
19 -10 = 9

 Teraz zielone ćwiczenia str.35 ćw.1,2,3,4.

lub

postępuj zgodnie z instrukcją:








16 komentarzy: