środa, 3 czerwca 2020

Książki znamy i o nie dbamy

Na dobry początek- humor dla rodziców:

Dzień dobry słoneczka!



Znowu zaczynamy śpiewająco. 
Posłuchaj piosenki o naszej bohaterce:


O czym rozmawiałyby książki, 
gdyby potrafiły mówić?

 str.40,41 -przeczytaj tekst "Rozmowy książek"
 i odpowiedz ustnie na pytanie 1 i 2

 str.38 ćw. 1


Jak powinieneś dbać o książki?


str.41 ćw. 5-dopasuj części zdań i przepisz do zeszytu

Na końcu tych zdań postawiłeś wykrzyknik.
wykrzyknik
  
Wykrzyknik wyraża emocje. Stawiamy go na końcu zdań:
  • polecenie, rozkazu lub prośby np. Idź do biblioteki i wypożycz książkę! Nie wyrywaj kartek! Przeczytaj mnie wieczorem!
  • na końcu zdania wyrażającego silne emocje np. Ale super książka! Bardzo Cię lubię!
  • na końcu pozdrowienia,  różnych emocji np.Cześć! Do widzenia! Hej, Olu! Hura! Brawo!
 str.38 ćw. 2

Zaśpiewaj!


Matematyka
Utrwalamy wiadomości i umiejętności
 str.56, 57 ćw. 1,2,4,5,6,7,8 - ćw.3 dla chętnych
(proszę o zdjęcia)

Zajęcia komputerowe

/Czekam na pozostałe prace o wiośnie./

Komputery są wszędzie. Samochody, pralki, telefony, kosiarki...Zdziwiony?
Tak kochani, dzisiejszy świat nie może istnieć bez komputera. 


Praca komputera jest oparta na kodowaniu i programowaniu. Robiłeś już podobne ćwiczenia na zajęciach. Zobacz:



sudoku
Spróbuj:


Zapraszam do kodowania:


Wychowanie fizyczne


Zachęcam do zabaw podwórkowych lub wyjścia na spacer lub przejażdżkę rowerem. Pochwalę się. Codziennie wieczorem przejeżdżam od 20 km do 30 km:)
                                 Do jutra!



10 komentarzy: